شناسهٔ خبر: 66731560 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خبر خوش وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران «سخت‌ درمان» گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است.

صاحب‌خبر -

بهرام عین‌اللهی که رئیس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از اجرای عملیات ساخت بیمارستان بابلسر گفت: با توجه به اینکه افراد مبتلا به سرطان توان کار ندارند و هزینه‌های گزافی برای درمان به خانواده آنان تحمیل می‌شود، رایگان‌شدن خدمات، دغدغه بیماران و خانواده‌های آنان در همه مراحل درمانی را از بین خواهد برد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم به دنبال آن است که درمان سرطان در کشور رایگان و افزون بر آن، مراکز پیشرفته‌ برای درمان رایگان این بیماری‌ها در استان‌ها راه‌اندازی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی، غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان زیرمراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

روزنه امید جدید برای بیماران مبتلا به سرطان خون

وی ادامه داد: سیاست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم تقویت گردشگری سلامت است و در این راستا در صورت تمایل بخش خصوصی، مجوزهای لازم طبق قوانین و مقررات به فعالان ذیصلاح این بخش داده خواهد شد.

عین اللهی گفت: قوی‌ترین حوزه سلامت منطقه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشورهای همسایه تمایل دارند برای درمان به کشور ما مراجعه کنند.

نظر شما