شناسهٔ خبر: 55466143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ فرد آسیب‌دیده از پدیده مانسون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تاکنون به بیش از دو هزار و 800 فرد متاثر از پدیده مانسون در خوزستان امدادرسانی شده است و جستجو برای یافتن طفل گم شده ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در حاشیه حضور در شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در شعب، تیم های واکنش سریع، آنست و امداد هوایی تا کنون به دو هزار و ۸۲۵ نفر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه ۵ سورتی پرواز بر فراز مناطق عشایری و صعب العبور شهرستان های ایذه و باغملک انجام شده است، گفت: از این طریق اقلام زیستی و غذایی در اختیار اهالی مناطق کوه سفید، سی صیدون، منگشت، دشت بهار، قارون سیدخدر، سرقوچ و سیرف قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: عملیات‌های امدادرسانی اخیر بیشتر در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های اندیکا، ایذه، آغاجاری، باغملک، بهبهان، گتوند، لالی و مسجدسلیمان انجام شده است.

شعبانی ضمن همدردی با خانواده‌های آسیب دیده، ادامه داد: ادامه عملیات جستجو برای یافتن طفل سه ساله مفقود شده با به‌کارگیری از انواع تجهیزات و امکانات امدادی در حال انجام است.

وی یادآور شد: از ساعات ابتدایی این حادثه تلخ و دلخراش عملیات جستجو به همت نجاتگران هلال احمر شهرستان ایذه آغاز شد و بلافاصله تیم های تخصصی واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب، علی‌رغم تاریکی شب و شرایط نامساعد جوی به تیم های عمل کننده ملحق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه مردم نهاد و بر آمده از دل جامعه است، تصریح کرد: به مردم آسیب دیده اطمینان می‌دهیم تا رفع مشکلات ایجاد شده در کنار آنها می‌مانیم و خدمت رسانی‌ها استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما