شناسهٔ خبر: 66446114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله:

آثار ارزنده شهید مطهری بیمه کننده افکار نسل جوان است/امروز باید تفکر و اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری گسترش پیدا کند

حجت الاسلام ترشیزی گفت: دانشمندان صنعت دفاعی و شهدای این عرصه با الگو گرفتن از شهید مطهری علم و ایمان را همزمان باهم در در آمیخته و توانستند عملیات غرور آفرین وعده صادق را به رخ دشمنان بکشند.

صاحب‌خبر -

آثار ارزنده شهید مطهری بیمه کننده افکار نسل جوان است/امروز باید تفکر و اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری گسترش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله در مراسم هفته عقیدتی سیاسی این ناحیه گفت: گفتار و آثار ارزنده شهید مطهری بیمه کننده افکار نسل جوان انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن است و خلوص نیت، ایمان صادقانه و یقین سرشار از اسلام ناب محمدی (ص) موجب ماندگاری و جاودانگی اندیشه و آثار شهید مطهری شد.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی، بهترین فرصت برای جهاد تبیین در زمینه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری است. امروز باید تفکر و اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری و تلاش های علمی و معرفتی و بصیرتی در جامعه تبیین وگسترش یابد.

حجت الاسلام ترشیزی "، هدایت در اعتقادات بسیج و نظارت بر مجموعه سپاه را دو وظیفه ذاتی نمایندگی ولی فقیه دانست و گفت: رسالت انبیاء الهی تزکیه نفس و تعلیم انسان ها بود، امروز این تزکیه و تعلیم در مجموعه سپاه، بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلاله، به نقش و جایگاه شهید مطهری در تربیت و انسان سازی و بر افراشته شدن پرچم اسلام تاکید کرد و اذعان داشت استاد مطهری علم و ایمان خالصانه به خداوند متعال را همزمان باهم داشت ، و توانست به مدارج بالای علمی و ایمانی برسد.

انتهای پیام/

نظر شما