شناسهٔ خبر: 66448737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

قلیچ: بازیکنان سپاهان می‌خواستند آرامش و تمرکز پرسپولیس را برهم بزنند/ کار عالیشاه اشتباه بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم اشتباه بود و نباید درگیری را ادامه می‌داد چون اخراج او باعث شد تمرکز بازیکنان از بین برود.

صاحب‌خبر -

وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: تشکر ویژه می‌کنم از هواداران عاشق پرسپولیس که به ورزشگاه آمدند و یکصدا تیم محبوبشان را تشویق کردند. به نظرم تنها جذابیت این بازی هواداران بودند و صد حیف که با دل شاد به خانه نرفتند. باید برای این هوادار جان داد.

وی در ادامه افزود: بازی‌های این هفته متأسفانه جذابیت خاصی برای من نداشت و مطمئنم که فوتبال دوستان هم لذت کافی را نبردند و فقط استرس و اضطراب قبل از بازی را داشتیم. بازیکنان پرسپولیس خوب بودند و نمی‌گویم ۱۰۰ درصد، اما تلاششان را کردند. متأسفانه بازیکنان سپاهان وقت بازی را گرفتند و به دنبال تساوی بودند. احترام خاصی برای سپاهان و شهر اصفهان قائل هستم، اما کاش سپاهانی‌ها با ارائه یک بازی بهتر جذابیت این مسابقه را افزایش می‌دادند.

*اوسمار نسبت به بازی گذشته ترکیب خوبی را وارد زمین کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: هواداران تنها نقطه قوت جذابیت این مسابقه بودند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم که از ابتدا تا پایان بازی سنگ تمام گذاشتند. یکسری اتفاقات در پایان بازی رخ داد که به نظرم در شأن فوتبال ایران نیست. من به تمام بانوان سرزمینم ارادت دارم و به آن‌ها افتخار می‌کنم و‌ ای کاش آن اتفاقات در پایان بازی نمی‌افتاد، چرا که هر بانویی که در ورزشگاه حضور داشت ناموس خودمان بود و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. اوسمار نسبت به بازی گذشته ترکیب خوبی را وارد زمین کرد و به او و کادرش خسته نباشید می‌گویم، اما چه می‌شود گفت که نشد که بشود. هنوز هم شانس قهرمانی داریم و به آینده امیدوار هستم.

*کنترل بازی از دست داور خارج شد

قلیچ درخصوص داوری این مسابقه، متذکر شد: از نظر من کنترل بازی از دست داور خارج شده بود و چند صحنه خطا روی بازیکنان پرسپولیس را نگرفت. بازی پر از درگیری بود و این همان چیزی بود که بازیکنان سپاهان به دنبال آن بودند تا آرامش و تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم بزنند. کار عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم اشتباه بود و نباید درگیری را ادامه می‌داد. اخراج او باعث شد تا در ادامه ۱۰۰ درصد تمرکز بازیکنان پرسپولیس از بین برود و فقط به دنبال این بودند که در لحظات پایانی با یک یار کمتر گل نخورند. کاش var زودتر به لیگ ایران بیاید تا اینگونه حق تیمی ضایع نشود. در چند صحنه داور به سود سپاهان سوت زد و روی تکل احمدزاده روی ترابی می‌توانست کارت زرد دوم را بدهد، اما متأسفانه این کار را نکرد.

*همه چیز مهیای صدرنشینی بود، اما این فرصت طلایی از دستمان رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره ادامه مسیر سرخ‌پوشان در راه قهرمانی، خاطرنشان کرد: ۵ بازی سرنوشت‌ساز تا پایان فصل پیش روی پرسپولیس خواهد بود که باید کادرفنی و بازیکنان با تمرکز و آرامش بیشتر به مصاف حریفان بروند. بهترین موقعیت بود تا صدر جدول را به دست بیاوریم و همه چیز مهیای صدرنشینی و انفجار ورزشگاه آزادی بود، اما متأسفانه این فرصت طلایی از دستمان رفت. استقلال هم بازی‌های آسانی در ادامه فصل نخواهد داشت و ما شانس صدرنشینی را خواهیم داشت. باید مدیریت و مالکان باشگاه آرامش و روحیه را به اردوگاه سرخ‌پوشان برگردانند چراکه به نظرم بعد از بازی با آلومینیوم کمی اسیر حواشی شدیم، اما با درایت کادرفنی و همت بازیکنان می‌توانیم به قهرمانی خوشبین باشیم چرا که با وجود چنین هوادارانی ما شایسته آن هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما