شناسهٔ خبر: 66495465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

جایی که پتانسیل و استعداد باشد، مدیریت ویژه‌ لازم دارد

نرگس سلطانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان،گفت: جایی که پتانسیل و استعداد زیاد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد، اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد.

صاحب‌خبر -

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان امروز (یکشنبه، ۱۶اردیبهشت‌ماه) با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد که در ابتدا این مجمع جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد، امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمیته‌های آن داشته باشیم. استان ظرفیت خوبی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ظرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان است، افزود: می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود، به‌طور قطع اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در استان گسترش دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبود، تصریح کرد: همه افرادی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند، به نوبه خود برای حیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک‌صدا و یک‌دل بایستیم تا ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی اضافه کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد، خوشایند نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی دادگستری استان، مجموعه راهور، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ساز و کاری تعبیه شده است که با هزینه‌ای بسیار کم و در مدت کمتر از یک روز مردمی که علاقه‌مند و واجد شرایط هستند، گواهی‌نامه موتور سیکلت را کسب کنند.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون در ادامه این مجمع اظهارکرد: بیش از ۱۰۰۰ روز بود که هیأت با سرپرست اداره می‌شد و بودجه‌ای از طریق فدراسیون در نظر گرفته شده بود که به در حال حاضر تقدیم خواهد شد، این وعده را می‌دهیم که میزبانی هر رویدادی که آمادگی برگزاری آن در اصفهان وجود داشته باشد را به این شهر بسپاریم.

وی با بیان اینکه دوره‌های مربی‌گری برگزار خواهیم کرد، افزود: هر کسی که امروز در مجمع شرکت کرده و رای داده است، وظیفه خود را انجام داده است و نباید طلبی از رئیس هیئت داشته باشد. امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی در این هیئت انجام شود.

رئیس فدراسیون با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است و در سال جاری پنج تقویم کشوری بسته شده است، گفت: مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده است، در ایران ۵۱ میلیون نفر گواهی‌نامه دارند که این خود یک ظرفیت است، برای جاده‌های مواصلاتی پرخطر و غیرایمن می‌توان برنامه‌هایی در جهت آگاهی و آموزش مردم برنامه‌ریزی‌ کرد.

به گزارش ایسنا، این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

سپس انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و زهرا پیکان پور با ۱۴ رای به عنوان نایب رئیس، محمد رضوانی با ۱۰ رای به عنوان خزانه دار، محمدرضا شهابی با ۱۵ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شده و علی اکبر عبدالهی با کسب هشت رای به عنوان عضو هیئت رئیسه و ناصر حسینی با کسب هشت رای به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظر شما