شناسهٔ خبر: 66499210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز انجام شد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

اهواز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، محدودیت‌های ترافیکی اجتماع بزرگ مردم اهواز را در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

نظر شما