شناسهٔ خبر: 66499246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است

رقیه فرنیا

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش، مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

صاحب‌خبر -

علی اسماعیلی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تکریم مقام معلم، اظهار کرد: فرهنگ، اخلاق، تدین و همه خوبی‌ها را مدیون معلمان هستیم.


وی تصریح کرد: اگر به خصوصیات شهید مرتضی مطهری مانند روحیه معنوی، رابطه معنوی با شاگردان، عشق به شاگرد، تشویق و زمینه فراهم کردن خوانده و پی برده باشیم در وجود همه نیز معلمان زنجانی قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمی عشق خالصانه‌ای برای ارتقاء جامعه و جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توان به میراث عظیم معنوی و مادی و فرهنگ شفاهی استان امیدوار بود، خاطرنشان کرد: موزه آموزش پرورش استان زنجان از سال گذشته در مدرسه شریعتی زنجان افتتاح شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما