شناسهٔ خبر: 66499331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مشکلات واگن سازی زرند، روی میز مسئولین استانداری

معاون اقتصادی استاندار کرمان از کارخانه واگن‌ سازی زرند بازدید و در ادامه جلسه رفع موانع تولید شهرستان زرند با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در محل این کارخانه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پیرو مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در راستای بازدید میدانی از مجموعه کارخانجات و واحدهای تولیدی جهت بررسی و حل و فصل مشکلات این واحدها، تیم اقتصادی استان کرمان صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از کارخانه واگن‌ سازی زرند بازدید کردند.

در ادامه جلسه رفع موانع تولید شهرستان زرند با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در محل این کارخانه برگزار شد.

مشکلات واگن سازی زرند، روی میز مسئولین استانداری

امیر حسن‌ زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، در این جلسه، مهمترین اولویت استان کرمان را بخش اقتصاد دانست و عنوان کرد: کرمان عزم جدی برای رفع موانع تولید دارد و انتظار می‌رود توجه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط همانند شرکت‌ های بزرگ باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات کارخانه واگن‌ سازی زرند، تصریح کرد: مصوبه شورای تامین استان است؛ که شرکت‌ ها کالاهای مورد نیاز خود را باید با اولویت تولیدات داخل استان تهیه کنند؛ در حالی که برخی شرکت‌ های استان به واگن نیاز دارند، اما خرید خود را از داخل استان انجام نمی‌ دهند و هنوز فرهنگ خرید تولیدات داخلی جا نیفتاده است.

معاون اقتصادی استاندار کرمان بر لزوم توسعه شرکت‌های پایین دستی تاکید و بیان کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌ های استان کرمان، نمایشگاه‌ هایی با حضور صنایع تولیدی، غذایی، دانش‌ بنیان، آی‌ تی و قطعات خودروسازی در کرمان برپا خواهیم کرد.

حسن زاده ، تولید کالاهای صادرات محور را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: ما هم با وزارت خارجه رایزنی‌های لازم را خواهیم کرد و همچنین واحدهای تولیدی با رایزن‌ های اقتصادی و سفرا ارتباط برقرار کنند./ استانداری کرمان

مشکلات واگن سازی زرند، روی میز مسئولین استانداری

نظر شما