تابناک
فیلد خبری | مقدار | مطلوبیت |
---|---|---|
کل اخبار | ۱۴۳ | - |
تیتر | ۱٬۲۵۹ کلمه (متوسط ۸٫۸ کلمه در هر خبر) |
91
|
۱۲٬۰۰۲ نویسه (متوسط ۸۳٫۹۳ نویسه در هر خبر) |
64
|
|
خلاصه | ۴٬۱۴۳ کلمه (متوسط ۲۸٫۹۷ کلمه در هر خبر) |
96
|
۳۷٬۹۵۱ نویسه (متوسط ۲۶۵٫۳۹ نویسه در هر خبر) |
73
|
|
بدنه | ۵۲٬۵۸۴ کلمه (متوسط ۳۶۷٫۷۲ کلمه در هر خبر) |
45
|
۴۹۷٬۴۱۹ نویسه (متوسط ۳٬۴۷۸ نویسه در هر خبر) |
83
|
|
تعداد کلیدواژه | ۰ (متوسط ۰ کلیدواژه در هر خبر) |
0
|
خبرهای عکسدار | ۰ |
0
|
اخبار تغییر یافته | ۳۷ |
35
|
اخبار حذف شده | ۱ |
53
|
سیاسی | ۳۵ خبر |
اقتصادی | ۲۶ خبر |
اجتماعی | ۸ خبر |
بینالملل | ۷ خبر |
فرهنگی | ۱۷ خبر |
علمی-فناوری | ۱۱ خبر |
ورزشی | ۹ خبر |
گوناگون | ۴ خبر |
استانی | ۱ خبر |
فیلم | ۲۵ خبر |
آخرین اخبار تابناک
-
امروز ۲۰:۵۴
[تابناک]
مس با محرم دربی استان را هم نباخت
-
امروز ۲۰:۴۲
[تابناک]
سوت
خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
-
امروز ۲۰:۲۹
[تابناک]
تراکتور دروازه بدون حسینی راهم باز نکرد
استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
-
امروز ۲۰:۲۴
[تابناک]
چرا بیبیسی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟
گزارش بی بی سی در مورد مرگ نیکا شاکرمی نمونه بارز روزنامه نگاری ناقص است. عدم اعتبار گزارش، انگیزه های مشکوک و بی توجهی به اصول ژورنالیستی، تردیدهای جدی در مورد صداقت بی بی سی و توانایی آن در ارائه پوشش خبری موثق ایجاد می کند.
-
امروز ۱۹:۵۷
[تابناک]
نبض خبر
نطق شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
-
امروز ۱۹:۰۸
[تابناک]
نبض خبر
تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
-
امروز ۱۹:۰۰
[تابناک]
رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
-
امروز ۱۸:۴۱
[تابناک]
نبض خبر
خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولنروژ
-
امروز ۱۸:۳۷
[تابناک]
تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
-
امروز ۱۸:۰۰
[تابناک]
از پایه اول تا ششم با دو معلم
در بسیاری از مناطق روستایی کشور، به دلایل مختلفی مانند مهاجرت به شهرها و یا همراهی کودکان و نوجوانان در امرار معاش خانواده، تعداد دانشآموزان یک پایۀ درسی آن قدر کم میشود که امکان تشکیل کلاسهای تک پایه برای آنها وجود ندارد. همچنین به دلیل کمبود وسیلۀ نقلیۀ عمومی یا نامناسب بودن راههای ارتباطی، بسیاری از این دانشآموزان نمیتوانند از کلاسهای تک پایه در مدارسِ سایر روستاها و مناطق استفاده کنند. در چنین شرایطی، تنها راهکاری که وجود دارد، تشکیل کلاسهای چند پایه است. از آن جا که کلاسهای چند پایه به لحاظ سن دانشآموزان، جنسیت آنها و تعداد پایهها، شرایط متفاوتی نسبت به کلاسهای تک پایه دارند، وظایف و نقشهای معلمان نیز در این کلاسها بیشتر است. معلم کلاس چند پایه برای نیازهای دانش آموزان و جامعهی محلی باید از مهارتهای پژوهش آگاه باشد. دانش آموزان خود را بشناسد و تجربیات آنها را بداند و راهکارهایی را به کار بندد که فرآیند یادگیری را جذاب و مؤثر کند و هم چنین باید در شناخت و توجه به تفاوتهای فردی دانش آموزان توانا باشد. او نقش مهمی را به عنوان یک مشاور و رابط اجتماعی برای دانش آموزان و جامعهی محلی دارد. معلم کلاس چند پایه اغلب تحصیل کردهترین فرد است که میتواند در زمینههای مختلفی از جمله: رفع اختلافات بین مردم و برقراری روابط سالم و سازنده بین آنان تأثیر گذار باشد. مدرسه حقیقت روستای قاضده در استان گیلان ۱۷ دانش آموزِ در شش پایه ابتدایی دارد. این مدرسه با دو معلم چند پایه اداره میشود. مدیر مدرسه و معلم پایه اول، دوم و سوم خانم پرسون و خانم علیزاده معلم چهارم، پنجم و ششم این مدرسه هستند. قاضده، روستایی از توابع بخش مرکزی صومعه سرا در استان گیلان است./عکاس :آزاده عزیزیان